Retur Policy

Retur Policy

Vi på Lé Luna är väldigt stolta över den höga kvaliteten på alla våra produkter - vi har valt varje produkt med omsorg så att du ska gilla dem lika mycket som vi! Men vi förstår att man ibland kan komma på andra tankar och att du inte ska behöva behålla något som du inte är nöjd med. Om du av någon orsak vill göra en retur, så har vi gjort det så lätt för dig som möjligt. Vi har en problemfri 30-dagars returpolicy utan krångel, och dessutom är vårt vänliga kundservice team redo att hjälpa dig.

Om du vill returnera en produkt för att du ångrat dig så kan den enkelt returneras till oss om den är oöppnad och i ursprungligt skick. Kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig vidare. Du kan returnera varan inom 30 dagar efter att du har mottagit paketet, men du bör kontakta vår kundtjänst inom 14 dagar efter att du har fått det. Så fort produkten har återkommit till oss så återbetalas du med samma betalningsmetod som användes när du köpte dina varor.

Använd inte din produkt om du upptäcker att den är defekt, utan kontakta genast vår kundtjänst. Ange ditt niosiffriga ordernummer, produktnamn och en beskrivning av problemet, så hjälper vi dig att lösa ärendet.

Kontakta oss snarast om du upptäcker att paketet och dina produkter har skadats under leveransen.

Vänligen kontakta vår kundtjänst och uppge ditt niosiffriga ordernummer om du har fått din beställning men någon produkt verkar fattas, så att vi kan lösa problemet så fort som möjligt.

Du kommer att kontakta dig när vårt lager har mottagit din retur. Vi kommer även att meddela dig när vi har behandlat din återbetalning eller gjort ett nytt utskick.

Beroende på din kortutgivare och bank kan återbetalningar ta 2-3 arbetsdagar.